Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Girona posa en dubte que les 130 noves places d'aparcament solucionin la mobilitat

La CUP de Girona ha posat en dubte que les 130 noves places anunciades per l'Ajuntament i la UdG hagin d'arreglar els problemes de mobilitat a l'entorn del campus Barri Vell de Girona. Demanen un pla per a la mobilitat en aquest sector i un increment immediat del transport públic.
L'organització independentista recorda que ja abans de la incorporació del personal i els estudiants de la Facultat d'Educació hi ha greus problemes d'aparcament, tant per als veïns de la zona com per als usuraris de les instal·lacions universitàries. Segons la CUP, les 130 noves places -limitades a vehicles "autoritzats"- no posaran remei a l'actual situació. Recorden, a més, que la majoria d'estudiants de la UdG (més d'un 60%) provenen de fora de Girona i que l'ús dels vehicles privats constitueix una necessitat.

22/12/2009 01:38 Territori

De les reiterades crítiques que han fet en els darrers anys la  CUP i d'altres organismes, la regidoria de mobilitat s'ha limitat a recomanar l'ús del transport públic.  S'obvia, però, que aquest és gairebé inexistent per a la majoria dels recorreguts que fan estudiants i personal. La CUP exigeix que les administracions públiques estudiïn la problemàtica i defineixin un pla integral, que tingui en compte l'increment real de visitants, les places d'aparcament disponibles, les freqüències de pas d'autobusos i la seva connectivitat amb d'altres transports (autobusos regionals i trens).

La CUP també critica l'opacitat amb què s'està gestionant el procés i, en conseqüència, demanarà tant a la UdG com a l'Ajuntament que expliquin públicament les condicions d'aquests nous aparcaments i el pla d'incentivació del transport públic.

Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  5. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  6. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  7. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  8. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  9. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
  10. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid