Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Concentració davant del Parlament en defensa de la ILP contra transgènics

 Cinc membres de Som Lo Que Sembrem (Montse Esquerda, Jordi Rafel, Josep Pàmies, Carles Amela i Gerard Batalla) van iniciar ahir  una vaga de fam en una autocaravana davant del Parlament.
Aquest dijous és el Ple del Parlament on es durà ha terme el debat a la totalitat de la ILP per prohibir  els cultius transgènics. És per aquesta raó que la Plataforma "Som Lo que Sembrem" ha convocat una concentració a les portes de la cambra. A l'interior, un membre de la Plataforma defensarà i donarà els arguments per a que aquesta Proposta de Llei pugui ser debatud.

29/06/2009 17:58 Territori
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  5. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  6. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  7. Policies? Parlem-ne
  8. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  9. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  10. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid