Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Nova agenda d'activitats de la Fundació Xirinacs

 La Fundació Lluís Ma Xirinacs i el Centre d'Estudis Joan Bardina han fet públic el programa d'actes que realitzaran durant els mesos d'abril i maig propers, que inclou un homenatge  que es realitzarà a Matadepera i la presentació del documental La moneda telemàtica, una eina per a la pau, basat en les propostes d'Agustí Chalaux de Subirà com alternativa a la crisi del model social actual. Els actes que recullen aquesta agenda també inclouen tallers sobre Salut i política o un de Taller de diversitat familiar, alguns dels quals dinamitzats pel col.lectiu Germanies.

21/03/2009 01:39 Política

 

Agenda d'actes i tallers

* Dimecres, 15 d'abril a les 19,30:Estrena de la versió catalana del documental La moneda telemàtica, una eina per a la pau. Les propostes d'Agustí Chalaux de Subirà com alternativa a la crisi del model social actual.

En Lluís M. Xirinacs col·laborà en aquest documental. Adjuntem invitacíó.

Lloc: Aula Magna de la Universitat de Barcelona (edifici històric), Gran Via de les Corts Catalanes, 585 (plaça Universitat). Més informació a http://www.bardina.org/

* Divendres, 17 d'abril: Homenatge i reconeixement de Lluís M. Xirinacs. Matadepera (Vallès Occidental). Xerrada a càrrec de Núria Breu i Núria Roig . Hora i lloc: per concretar.

* Dissabte, 18 d'abril a les 10 h.: Continuació del Curs de SALUT I POLÍTICA des d'una perspectiva global. A càrrec de Joan Parés. (Les següents sessions seran el 16 de maig i el 13 de juny).

Lloc: A la seu de la Fundació Xirinacs (Edifici CIEMEN, c. Rocafort, 242, bis, primer. Barcelona).

* Dimarts, 28 d'abril a dos quarts de vuit dels vespre: XERRADA sobre COMUNITAT HUMANA.  Jordi Costa, Roser Veciana, Núria Breu i altres col·laboradors de germanies.

Lloc: ECOCONCERN (c. Mare de Déu del Pilar, 15, principal. Barcelona). www.pangea.org/ecoconcern

* Dissabte, 23 de maig de 10,30 a 14 h., dins dels tallers de diàleg i consens organitzats per germanies.

Taller de diversitat familiar a càrrec de Roser Veciana.

Lloc: Edifici CIEMEN, c. Rocafort, 242, bis, primer. Barcelona.

 

Per saber-ne més:

El documental "Xirinacs al Palau" a la xarxa d'internet Llibertat.cat

Enllaç al documental - TV3 a la carta

Xirinacs, una vida lliurada als Països Catalans. Llibertat.cat 

Emotiu homenatge a Xirinacs al Palau de la Música. Llibertat.cat 


 
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  3. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  4. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  5. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  6. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
  7. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  8. Àlex Romaguera: «La Transició també s'ha legitimat silenciant les víctimes de la repressió de l'estat espanyol»
  9. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  10. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid