Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Exhaurides les entrades per l'acte d'homenatge a Guillem Agulló a Burjassot

 Segons ens informaven des de l'organització de l'homenatge antifeixista aquesta mateixa tarda, les entrades ja estàn exhaurides a hores d'ara, i es preveu un ple massiu en un acte entranyable i ple de contingut polític.

A la mitja nit de demà us oferirem imatges i un ampli reportatge sobre l'esdeveniment que tindrà lloc al poble de Guillem Agulló.

Col.laboradors de LLIBERTAT.CAT, com Pau Alabajos, Toni Cucarella, Cesk Freixas i Xavi Sarrià participaràn activament en l'acte que ha estat organitzat per la Comissió 15 anys sense Guillem Agulló, el Centre Social Terra, el Fòrum per la Memòria del País ValenciàAntifeixistes.org.

 

 

15/12/2008 19:51 Política
Demà, dia 16 de desembre, a les 21h en Burjassot, al Teatre Tivoli, tindrà lloc l'Homenatge antifeixista que porta com a lema 15 anys sense Guillem Agulló. Encapçalen l'acte el grup Al Tall, un dels membres històrics del qual és el xativí Manolo Miralles, i el seguixen els també socarrats Feliu Ventura i Pep Gimeno Botifarra. Posteriorment, durant els parlaments, hi participarà també l'escriptor xativí Toni Cucarella i l'escriptora d'Alcoi Isabel Clara Simó. El valencià Vicent Partal, director de Vilaweb, també hi participarà. En l'acte estarà el grup de les Comarques Centrals La Gossa Sorda (La Marina) i Obrint Pas, acompanyats per una llarga llista de músics i d'entitats. Hi estaran també les families de Guillem Agulló i de Vicent Andrés Estellés (veïns de Burjassot) i el supervivent dels afusellaments de Paterna, Josep Canal. El cartell de l'acte es basa en una obra de l'artista alcoià Antoni Miró titolada Tornarà al sud.


Cartell de l'acte a Burjassot. 16-DPer saber-ne més:
Homenatge Antifeixista - Web de l'acte del 16 de desembre a Burjassot
Homenatge Antifeixista - Especial Antifeixistes.org
Antifeixistes.org recupera un reportatge de Canal 9 sobre l'assassinat de Guillem Agulló - Llibertat.cat

Editorial de Llibertat.cat
Opinió:
Totes i tots a l'Homenatge Antifeixista de Burjassot! - Article d'opinió de Xavi Sarrià
Contra els nazis, amb Guillem de Vicent Partal (director de Vilaweb)
Quinze anys sense Guillem Agulló - Article d'opinió Josep Nadal-Natxo Calatayud [Levante-EMV] 
Especial Homenatge a Guillem Agulló - L'Avanç nº 149
Rànquings
  1. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  2. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  3. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  4. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  5. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  6. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  7. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  8. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  9. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  10. Els sindicats convoquen una concentració davant la Conselleria d’Educació en plena negociació de la vaga indefinida
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid