Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ataquen la seu d'Intersindical Valenciana amb pintades nazis

Després que Las Provincias informarà que des d'una de les seus de la Intersindical  d'savia deslegat una estelada gegant el passat 9 d'Octubre
La seu d'Intersindical Valenciana, situada al carrer Joan de Mena de la ciutat de València, va aparéixer divendres passat plena de pixades i pintades amb simbologia nazi, segons va denunciar el portaveu sindical, Vicent Maurí.

12/10/2008 06:49 Política
L'atac a la seu es va produir entre la nit de dijous a divendres, ja que segons ha assegurat Maurí, ell mateix s'hi va acostar de vesprada, després de la manifestació del 9 d'Octubre, i "tot hi estava normal".
 
Es veu que hores abans de realitzar-se l'atac, Las Provincias havia informat  que el local des d'on es va despenjar una estelada gegant el passat  9 d'Octubre era de l'Intersindical, i que en alguns fòrums de l'extrema dreta i del blaverisme violent amenaçaren aquest sindcat. Després al matí,  van  aparèixer las plena pintades i els pixats.  
 
Les pintades eres unes dianes, creus gamades, simbologia blavera i insults. Les pintades s'ha fet en la nit del 9 o en la matinada del 10 ja que ahir per la vesprada ho hi eren. Intersindical Valenciana ha posat en coneixement de la Delegació del Govern els fets i presentarà una denúncia.
 
Aquest atac, segons informen fonts de l'Intersindical Valenciana, és un dels molts que ha tingut la seu Nacional de la Intersindical Valenciana a València. "Totes elles de grups d'extrema dreta i ultrablavers que campen impunement per la ciutat atacant, a més del Sindicat, a partits polítics, sindicats, moviments socials, casal de joves o persones individuals. Intersindical Valenciana considera que les autoritats han de investigar els fets, detindre els culpables, disoldre i il.legalitzar els grups ultres que actuen, en molts casos a cara descoberta, pel País Valencià atacant a les organitzacions democràtiques" 
Rànquings
  1. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  2. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  3. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  4. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  5. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  6. Pensar i fer (4). El joc institucional
  7. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  8. La lluita contra l’especulació urbanística que amenaça el jardí històric de Ca l’Arnús Badalona
  9. La Fundació Reeixida presenta a Rubí, el llibre: Una Vida per Catalunya, de Jaume Martínez Vendrell
  10. Pensar i fer (3). Història i potencialitat de la lluita nacional-popular
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid