Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ataquen la seu d'Intersindical Valenciana amb pintades nazis

Després que Las Provincias informarà que des d'una de les seus de la Intersindical  d'savia deslegat una estelada gegant el passat 9 d'Octubre
La seu d'Intersindical Valenciana, situada al carrer Joan de Mena de la ciutat de València, va aparéixer divendres passat plena de pixades i pintades amb simbologia nazi, segons va denunciar el portaveu sindical, Vicent Maurí.

12/10/2008 06:49 Política
L'atac a la seu es va produir entre la nit de dijous a divendres, ja que segons ha assegurat Maurí, ell mateix s'hi va acostar de vesprada, després de la manifestació del 9 d'Octubre, i "tot hi estava normal".
 
Es veu que hores abans de realitzar-se l'atac, Las Provincias havia informat  que el local des d'on es va despenjar una estelada gegant el passat  9 d'Octubre era de l'Intersindical, i que en alguns fòrums de l'extrema dreta i del blaverisme violent amenaçaren aquest sindcat. Després al matí,  van  aparèixer las plena pintades i els pixats.  
 
Les pintades eres unes dianes, creus gamades, simbologia blavera i insults. Les pintades s'ha fet en la nit del 9 o en la matinada del 10 ja que ahir per la vesprada ho hi eren. Intersindical Valenciana ha posat en coneixement de la Delegació del Govern els fets i presentarà una denúncia.
 
Aquest atac, segons informen fonts de l'Intersindical Valenciana, és un dels molts que ha tingut la seu Nacional de la Intersindical Valenciana a València. "Totes elles de grups d'extrema dreta i ultrablavers que campen impunement per la ciutat atacant, a més del Sindicat, a partits polítics, sindicats, moviments socials, casal de joves o persones individuals. Intersindical Valenciana considera que les autoritats han de investigar els fets, detindre els culpables, disoldre i il.legalitzar els grups ultres que actuen, en molts casos a cara descoberta, pel País Valencià atacant a les organitzacions democràtiques" 
Rànquings
  1. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  2. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  3. La paraula que va trencar el silenci
  4. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  5. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  6. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  7. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
  10. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid