Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alerta Solidària fa una crida a la mobilització pel judici del 20-N

El dimarts 20 de novembre es realitzarà el judici contra els dos primers independentistes acusats de cremar imatges del rei. El tribunal d’excepció de Madrid (Audiencia Nacional) processarà els 2 encausats per cremar fotografies reials. Alerta Solidària ha realitzat una crida pública, oberta a tota la societat catalana, a autoorganitzar-se i realitzar concentracions de solidaritat el dia abans, el dia 19 de novembre, davant dels diferents ajuntaments dels Països Catalans.

12/11/2007 16:38 Política

Jaume Roura i Enric Stern, veïns de Banyoles i Girona, respectivament, afronten peticions fiscals de 15 mesos de presó. Convé recordar que els dos independentistes no van negar la seva responsabilitat en aquest actes que ara són de judici, tot enmarcant-los en la legítima protesta contra la institució monàrquica,  anacrònica i antidemocràtica. Un posicionament polític que l’organitzacó antirepresiva han posat com exemple de coherència i valentia. A més d’aquests dos represaliats, 22 persones més romanen amb l’interrogant sobre si seran jutjats també a 750 quilòmetres de casa seva, a l’Audiencia Nacional. Davant d’aquesta situació de nova persecució de l’independentisme català Alerta Solidària ha exposat que som centenars de persones ja les que hem cremat altres retrats reials a mode de protesta i de solidaritat i som milers, les que hem signat els manifestos de suport i les autoinculpacions.


 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Diguem no i aprenguem ja a no parar l’altre galta    (Text de la Crida d'Alerta Solidària)
 
El 20-N és una data carregada de simbolisme feixista. Una data que aprofita l’extrema dreta espanyola per a rememorar velles glòries del franquisme.


Aquest 20-N, seran altres glòries de les essències pàtries més cavernàries i repressives les que de nou, intentaran acallar la veu d’un poble.


Però el dia 20, en Jaume i l’Enric no estaran sols. Ja es treballa per disposar d’autorcars que puguin sortir des de Girona, Barcelona i València.


I el dia 19, el clam solidàri ha d’arribar arreu de la nostra nació. Per l’Enric i en Jaume i per als 20 independentistes més que, en base a fitxers polítics policials, han estat encausats a Madrid.

 El dia 19, cridem ben alt:Els catalans i les catalanes, no tenim rei! INDEPENDÈNCIA!
 
Recordeu! El dia 19, organitzem-nos, fem la pancarta, agafem el comunicat i cap a l’ajuntament!! En acabat, feu-nos arribar una foto i la breu crònica a: noalrei@alertasolidaria.org

Per saber-ne més:

Nosaltres també cremem la foto del rei espanyol- Recull de notícies arran de la polèmica de les fotografies borbòniques. Llibertat.cat

20-N Data de judici per a J.Roure i E.Stern a Madrid 
 

 

Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  4. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  5. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  6. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  7. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  8. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
  9. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  10. Berga homenatja mossèn Josep Armengou cinquanta anys després de la seva mort
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid