Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
El video de l'Ecoparc 2 ja és a la xarxa: una prova del fracàs del model actual de residus

27.02.07 Membres de la plataforma Vallès Net han editat un video sobre el moviment de rebuig a l'Ecoparc2 de Montcada, on es mostra amb imatges el fet que l'actual model de residus no és sostenible i que l'Ecoparc 2 no és més que una planta de transferència, ja que els residus no són inertitzats com ens volen fer creure.  

27/02/2007 01:04 Política
En aquest document gràfic que ja és accessible a la xarxa des de youtube, es mostren els continguts de les bales "inertitzades", que ja abans de sortir de l'ecoparc tenen gran quantitat de lixiviats (líquids contaminants producte de la descomposició de les deixalles).
Es dóna la circumstàcia que l'actual govern de Cerdanyola del Vallès, amb ICV CiU i ERC, pretén convertir el forat d'extracció de la fàbrica de Sugranyes en un abocador, que ara s'anomena "dipòsit controlat", amb les bales provinents de l'Ecoparc 2 com les que es poden observar en aquest video. Un fet que ha generat molta tensió política a aquesta població, especialment després de posar-se al descobert les grans quantitats de residus que s'hi abocaben a la Plana durant les darreres tres dècades, la zona on es troba aquest abocador modèlic que tindria com  a destinació les bales falsament tractades.
El vídeo posa de manifest l'enganyifa del model de residus actual i l'entramat de negocis lucratius amagats sota la pantalla del reciclatge.
Enllaç al vídeo Ecoparc: del fracàs a la mentida
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  5. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  6. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  7. Recuperar l’independentisme combatiu i transversal
  8. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  9. Les organitzacions de l’Esquerra Independentista convoquen la Diada al Camp sota el lema «Som un poble en lluita per una terra lliure»
  10. Les Corts homenatjarà Blanca Serra amb una setmana d’actes sobre el seu compromís polític, lingüístic i independentista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid