Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1999 El PKK inicia la retirada dels seus contingents del territori de l'estat turc

1999 El PKK inicia la retirada dels seus contingents del territori de l'estat turc

25/08/1999 Tal dia com avui

El Partit dels Treballadors del Kurdistan (PKK) anunciava en aquesta data que havia començat la retirada de les seves forces del Kurdistan del Nord, la part del Kurdistan situada dins de l'Estat turc, tal com ho va demanar en un comunicat el seu líder Abdullah Öcalan, condemnat a mort per un tribunal turc i pres al penal d'Imrali.

El PKK deixava en mans del Govern d'Ankara, que de moment es negava a cap mena de negociació, les properes iniciatives per a solucionar la situació dels kurds a Turquia.

Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid