Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Més judicis contra activistes antiautopista a Eivissa

5.12.07 En els darrers dies alguna persona de la Plataforma Antiautopista d'Eivissa ha estat citada per a fer-li un judici de faltes. Per aquest motiu, s'han encès els llums d’alerta, ja que no se sap si pot haver-hi més citacions o fins i tot si hi ha gent interessada en promoure més judicis en els pròxims mesos, que seran molt delicats políticament.

05/01/2007 12:53 Política
Eivissa antiautopista Eivissa antiautopista

Eivissa Confidencial recorda que tots els activistes jutjats l’any passat varen ser absolts o condemnats a pagar multes simbòliques. De les nombroses detencions que es van fer no van donar lloc cap acusació.

També hi va haver nombrosos incidents en què la policia va identificar persones i després no ha passat res, excepte en el cas del macrojudici que al final no es va fer. A aquestes alçades tothom pensava que aquestes identificacions estaven totes dins un calaix. Per això les darreres citacions han causat una certa preocupació.

Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  4. La vaga de les biblioteques de Barcelona continua sense resoldre's més de dos mesos després del seu inici
  5. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  6. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  7. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  8. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  9. Mor Josep Vilarasau i Salat
  10. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid