Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L'índex de participació ronda el 20% al Ripollès

Vallfogona de Ripollès, amb un 39,5% de participació, és el poble que registra més participació
 
A les sis de la tarda, de mitjana, la participació als sis municipis de la comarca del Ripollès on es celebren avui les consultes populars per a l´autodeterminació de Catalunya s´acosta al vint per cent. Això vol dir que de les més de dotze mil persones del cens fixat, han passat per les urnes dues mil quatre-centes vint-i-tres. Vallfogona de Ripollès, amb un trenta-nou i mig per cent de participació, continúa essent el poble més participatiu. Setanta-nou vallfogonins i vallfogonines de les dues-centes majors de setze anys, censades al municipi, han anat a votar.

13/12/2009 18:39 Política
 
Pardines, amb un trenta i mig per cent de votants se sitúa com el segon municipi més participatiu amb quaranta-tres votants de cent quaranta-dos possibles. A Ribes de Freser el percentatge de participació és del vint-i-set per cent, això vol dir quatre-centes vuitanta-quatre persones de les mil set-centes noranta-dos que hi ha censades. A Planoles ho han fet un vint-i-dos per cent i a Ripoll un divuit per cent. A la capital del Ripollès han votat més de mil set-centes persones amb un cens que supera les nou mil cinc-centes.
 
Rànquings
  1. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  2. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. Poble Lliure i La Forja organitzen dos actes a Arbúcies i Girona amb motiu de la Diada
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. L’Assemblea Sobiranista reclama expulsar Aena dels aeroports de les Illes
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  9. L’ANC se suma a la concentració del 17-A per exigir la veritat sobre els atemptats
  10. Les entitats memorialistes recorren la declaració de Via Laietana 43 i exigeixen la fi dels usos policials
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid