Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Sant Cugat del Vallès: Primer vot al Club Muntanyenc

Sant Cugat del Vallès es desperta per una jornada històrica sense precedents. El Primer vot al Club Muntanyenc.

El municipi de Sant Cugat del Vallès, amb 60.000 habitants, és el més gran dels 166 municipis que estan cridats a les urnes per pronunciar-se sobre la independència de Catalunya.

De moment, no hi ha incidents als col·legis de Sant Cugat del Vallès i les votacions s'estan portant a terme amb tota normalitat en aquesta població i també a la resta de municipis d'arreu de Catalunya.

Cues al Club Muntanyenc 

13/12/2009 10:03 Política
Rànquings
  1. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  2. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. Poble Lliure i La Forja organitzen dos actes a Arbúcies i Girona amb motiu de la Diada
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. L’Assemblea Sobiranista reclama expulsar Aena dels aeroports de les Illes
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  9. L’ANC se suma a la concentració del 17-A per exigir la veritat sobre els atemptats
  10. Les entitats memorialistes recorren la declaració de Via Laietana 43 i exigeixen la fi dels usos policials
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid