Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP de Girona demana un posicionament solidari de l’Ajuntament amb els possibles encausats

18.09.07 La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Girona juntament amb Alerta Solidària demana, al ple municipal d'aquest vespre, que l'Ajuntament no se sumi a l’espiral repressiu iniciat per l’Audiència Nacional i la Conselleria d’Interior i que defensi els drets dels ciutadans de la nostra ciutat.

-Valoració de la manifestació. Alerta Solidària

 

 

18/09/2007 15:02 Política
Abans de la sessió la CUP repartirà entre tots i totes les regidores el text de la moció, on es demana un posicionament solidari de l’Ajuntament amb els possibles encausats per l’afer de les fotografies cremades. 
 
La moció també fa especial èmfasi en el fet que cap grup del consistori hagi expressat dubtes sobre la presa policial del Barri Vell en el transcurs de la concentració solidària el passat dissabte.
 
 
Per saber-ne més 
 
 
 

Actes contra la visita del borbó a Girona. Maulets 

Protestes a Girona contra la visita del rei espanyol. Endavant (OSAN) 

 La CAJEI dóna suport a la crema simbòlica de Girona 

Mig miler de persones es manifesten a Girona i es cremen fotografies de la família reial. Llibertat.cat  

 
 
 
 
Rànquings
  1. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  2. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  3. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  4. Poble Lliure i La Forja organitzen dos actes a Arbúcies i Girona amb motiu de la Diada
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. L’Assemblea Sobiranista reclama expulsar Aena dels aeroports de les Illes
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  9. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  10. Les entitats memorialistes recorren la declaració de Via Laietana 43 i exigeixen la fi dels usos policials
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid