Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Solivella celebra la consulta sobre la independència amb un 47% de participació

Amb una participació del 46,88%, d'unes 580 persones que tenien dret a vot, el 91,67% han votat a favor de la independència.

Solivella (Conca de Barberà) ha fet avui la consulta popular sobre la independència en un ambien festiu i reivindicatiu amb actuacions de cultura popular al matí, un aperitiu al migdia i jocs infantils a la tarda.  La plataforma Solivella Decideix ha estat l'encarregada d'organitzar la consulta.

29/08/2010 23:14 Política
Amb Solivella són 9 els municipis de la Conca de Barberà en celebrar la consulta, Barberà de la Conca, l'Espluga de Francolí, les Piles, Montblanc, Santa Coloma de Queralt, Sarral, Vimbodí i Blancafort, que va arribar a un 50% de participació.
 
Alfarràs (Segrià), Llívia (Cerdanya) i Rocafort de Vallbona (Urgell) prendran el relleu de Solivella per la diada de l'Onze de Setembre; Bell-lloc d'Urgell (Pla d'Urgell) i Figuerola del Camp (Alt Camp) faran la consulta el 26 de setembre; la pròxima tanda important serà el 17 d'octubre, quan la faran Gavà (Baix Llobregat), Gòsol (Berguedà), La Bisbal del Penedès (Penedès), Rubí (Vallès Occidental), Tarragona i Vilallonga del Camp (Alt Camp). A més a més, el 9 d'octubre es farà una consulta als Estats Units
 
 
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  3. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  4. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  5. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  6. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  7. Tornen a destrossar el monument a la Sardana de Montjuïc, un símbol de la cultura catalana
  8. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  9. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
  10. Cent vint-i-cinc anys del primer Onze de setembre combatiu
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid