Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La comunitat gitana de Perpinyà es mobilitza contra les mesures aprovades pel govern francès

Gitanos i nòmades han estat les noves víctimes de les demostracions de força de Nicolas Sarkozy i del seu ministre Brice Hortefeux.
La comunitat gitana de Perpinyà és el col·lectiu més antic de la ciutat, ja que fa segles que es van assentar en la capital nord-catalana. Ara han decidit dir prou a les discriminacions que pateixen i han decidit formar un col·lectiu per fer-se escoltar. La causa principal d'aquesta decisió, es troba en les declaracions i decisions aprovades del president de la república, Nicolas Sarkozy i del ministre de l'interior del govern francès, Brice Hortefeux, contra la gent de viatge i els gitanos. Aquí podeu llegir (en francès) les mesures aprovades pel ministeri en contra d'aquests col·lectius.

06/08/2010 13:58 Drets i Llibertats
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. El SEPC convoca una vaga estudiantil el 26 de maig en defensa de l’educació pública
  3. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  6. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  7. Denuncien l’amenaça de desnonament de deu famílies vulnerables al barri de Navas de Barcelona
  8. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  9. La Plataforma 0-3 Catalunya convoca una nova vaga el 20 de maig per denunciar l’abandonament de les escoles bressol
  10. La ruptura intergeneracional com a eina de dominació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid