Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Memòria
Presentació de la reedició del llibre "Complot de Garraf" ahir al Museu d'Història de Catalunya

09/05/2025 Política

Ahir el Museu d'Història de Catalunya va omplir la seva sala d'actes en la primera presentació de la reedició del llibre "El Complot de Garraf" de Joan Crexell. Les presentacions van anar a càrrec de Fermí Rubiralta, Lluís Duran, Rafael Català, Tomàs Callau i Pep Andreu, amb la presentació de Rosa Maria Codines.

L'acte ha comptat amb la presència d'una àmplia representació política, d'entitats i de familiars d'en Marcel.lí Perelló, militant d'Estat Català i un dels protagonistes dels fets que relata el llibre.

Avui continuaran les presentacions a Vic, a les 7 del vespre al local de l'Assemblea Nacional de Catalunya (ANC) i demà a l'Espluga Calba (Les Garrigues), poble de naixement de Deogràcies Civit, un altre dels protagonistes dels fets que relata el llibre. La setmana següent hi haurà presentacions dilluns a Reus (baix Camp), dimecres a Sitges (Garraf), divendres a Vilanova i la Geltrú (Garraf) i dissabte a Gandesa (Terra Alta).

Valora
Rànquings
  1. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines respon a la denúncia rebuda per l'alcalde de Sant Martí Vell
  3. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  4. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  5. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  6. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  7. "El català no és una opció, és la nostra manera de ser al món"
  8. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  9. 80 anys de la 1a conferència del FNC a Dosrius a la casa pairal d'Esteve Albert el 1946
  10. Sant Jordi per la Llengua mobilitzarà cinc ciutats sota el crit “És l’hora d’actuar pel futur del català”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid