Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
L’Ajuntament de Barcelona convoca una reunió informativa sobre la promoció pública de l’Illa Glòries

La reunió, que tindrà lloc aquest dimecres 12 de febrer, ha estat promoguda per la plataforma veïnal Compromís per Glòries

11/02/2025 Drets i Llibertats

 En un comunicat a la seva web les entitats veïnals expliquen que, tot i haver aconseguit la promoció pública de l’Illa Glòries, “reivindicàvem que fos tota de lloguer públic, amb rendes més ajustades i amb més proporció per al veïnat dels barris de l’entorn”. Les associacions veïnals també van reclamar “que s’hi apliquessin al màxim possible criteris de sostenibilitat (energies renovables, consum d’aigües, eficiència energètica) i que, en l'àmbit arquitectònic, els habitatges estiguessin adaptats a les necessitats socials i familiars actuals en tots els aspectes.”

Durant la sessió els arquitectes dels quatre blocs d’habitatges explicaran quins tipus d’habitatges hi ha, com són els espais comuns i d’altres criteris arquitectònics i de sostenibilitat.

Sessió informativa:

12 de febrer a les 17:30 a la Sala Barcelona (Avinguda Diagonal, 240, principal 2a)

Cal confirmar assitència: https://inscripcions.barcelona.cat/informativa_arquitectura_illa_glories/

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  3. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  4. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  5. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  6. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  7. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  8. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  9. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  10. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid