Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Casa Orsola
EL SEPC fa una crida a buidar les aules de Barcelona aquest dimarts
03/02/2025 Drets i Llibertats

EL Sindicat d'EStudiants dels Països Catalans han fet una crida a buidar les aules dels centres educatius de Barcelona aquest dimarts. 

Després d'aturar el primer llançament del desnonament de Casa Orsola, el SEPC suma forces per aturar-ne el segon. "En l’enèsim embat capitalista i contra el dret a un habitatge digne, el segon llançament ha estat programat per dimarts a les 5 de la matinada. Així doncs, des del SEPC convoquem l'estudiantat a participar de la columna estudiantil que partirà de Plaça Universitat a les 20h per anar fins a Casa Orsola i sumar forces a la convocatòria del Sindicat de Llogateres. Atès que el llançament serà de matinada, cridem a buidar les aules el dimarts per tal de resistir durant les hores que calgui als intents de la comitiva judicial d'expulsar les veïnes de casa seva", afirma el sindicat d'estudiants.

Afeix el comunicat que "Però el cas de Casa Orsola no és un cas aïllat: des de la pujada sistemàtica de preus del lloguer als nombrosos desnonaments diaris arreu dels Països Catalans, la classe treballadora fem front dia rere dia a la creixent gentrificació i turistificació del nostre territori. Des del desnonament de l’Antiga Massana dimecres passat fins al judici de les companyes d’Olzinelles Absolució dijous, darrerament aquest embat s’ha vist agreujat pels governs del PSOE i PSC. Com a estudiants de classe treballadora en patim de primera mà les conseqüències, havent de compartir pis per poder assumir-ne el lloguer o estant abocades a hores de transport en una xarxa totalment infrafinançada".

Puntualitza que "dia rere dia, organitzem les aules contra la barbàrie capitalista i contra aquells qui ens volen expulsar de casa nostra per convertir-la en l’enèsim pis turístic o hotel de luxe. Lluitem per la nostra classe i el nostre poble per unes vides que valgui la pena viure, on puguem tenir un sostre digne sense veure'ns abocades a combinar la feina i els estudis o a viure en unes condicions deplorables per poder subsistir".

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  5. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  6. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  7. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  8. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  9. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
  10. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid