Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Impunitat policial
Arxiven una investigació contra onze guàrdies civils per tortures i altres delictes contra els CDR
09/01/2025 Drets i Llibertats
El jutjat d’instrucció número 2 de Sabadell, Isabel Calahorra ha arxivat la investigació contra onze guàrdies civils per tortures i altres delictes contra els CDR detinguts en el marc de “l’operació Judes, el setembre del 2019. Un cas com un cabàs per la manca d’instrucció i investigació i pel menyspreu amb què es va tractar la querella des que va ser interposada, l’agost de 2020.
Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. Risc més esforç és igual a riquesa?
  5. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  6. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  7. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  8. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  9. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  10. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid