Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Impunitat policial
Arxiven una investigació contra onze guàrdies civils per tortures i altres delictes contra els CDR
09/01/2025 Drets i Llibertats
El jutjat d’instrucció número 2 de Sabadell, Isabel Calahorra ha arxivat la investigació contra onze guàrdies civils per tortures i altres delictes contra els CDR detinguts en el marc de “l’operació Judes, el setembre del 2019. Un cas com un cabàs per la manca d’instrucció i investigació i pel menyspreu amb què es va tractar la querella des que va ser interposada, l’agost de 2020.
Valora
Rànquings
  1. Dos anys d’Illa: el fracàs també té còmplices
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  6. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  7. Celebren la renúncia de Marc Puigtió i rebutgen qualsevol pacte amb l’extrema dreta
  8. Una proposta d'alcaldes planteja reforçar les vegueries, eliminar els consells comarcals i reequilibrar el territori
  9. Habitatge o caos
  10. Una biblioteca pública programa un espectacle infantil en castellà en plena Festa Major de Gràcia
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid