Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
País Valencià
Poble Lliure condemna la gestió d'un govern colonial, capitalista i criminal

"Engeguem xarxes de solidaritat popular per fer front al desastre i la misèria a la què ens condemna la seua gestió i política colonial"

 

01/11/2024

Un un comunicat emès aquest aques matí, Poble Lliure ha condemnat la gestió d’un govern colonial, capitalista i criminal. Apunta que els efectes d’una tempesta descomunal com la DANA (aquesta denominació tècnica de les gotes fredes) són més aviat imprevisibles, però els efectes concrets sobre la població es deuen a l’organització i a la gestió prèvia feta en el territori.

També  manifesta que "la gestió de la DANA que ha assotat el País Valencià ha estat un desastre absolutament terrible: tant de l’equip de (des)govern i directius de la Generalitat Valenciana com del president Carlos Mazón, que ha prioritzat els interessos dels sectors empresarials afins i del conjunt del capital colonial per damunt del benestar del conjunt de la classe treballadora i del poble valencià. El seu menysteniment ha estat descarat, fins i tot donant un missatge de tranquil·litat quan ja hi havia vídeos i imatges de barrancades desbordades a l’interior dels pobles de les comarques de València, amb pluges de més de 400 l/m2".

A banda de condemnar i denunciar les retallades de serveis públics, el model de destrucció territorial i les negligències prèvies i durant la gestió criminal del temporal, Poble Lliure ha fet una crida "perquè el poble s’empodere i done una resposta popular front a la negligència i bloqueig de les institucions; activem un moviment sindical autocentrat i combatiu al País Valencià que interpel·le a la majoria del poble treballador i amb consciència de classe per cridar a una vaga general, concretament fent una crida perquè els treballadors i treballadores no posen en perill les seues vides davant les exigències i els interessos de la patronal i del capital, defensem les nostres vides per sobre dels seus beneficis. Engeguem xarxes de solidaritat popular per fer front al desastre i la misèria a la què ens condemna la seua gestió i política colonial".

Valora
Rànquings
  1. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  2. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  3. Oriol de Fàbregues qüestiona el relat del 1714 i reivindica la vigència de les Constitucions catalanes
  4. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  5. Delcy Rodríguez jura la presidència de Veneçuela pel país per Chávez, per Bolívar… i pel seu pare assassinat
  6. Els Pastorets de l’Estany
  7. Fa 50 anys una alenada d’aire fresc va recórrer els Països Catalans
  8. Quan la lletra petita amaga la renúncia a la sobirania
  9. Veneçuela i el rostre nu de l’imperialisme
  10. Poble Lliure condemna l’atac militar imperialista contra Veneçuela
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid