Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Antifeixisme
Manifestació a Ripoll: "A l'extrema dreta, ni aigua"

Un dels crits més cridats durant de la marxa en d'una ordre de tancament del Casal Popular la Metxa

20/10/2024 Política

Més de mil persones s'han concentrat aquest diumenge davant de l'Ajuntament de Ripoll contra l'extrema dreta i la gestió de l'alcaldessa de la localitat Sílvia Orriols. La mobilització s'ha convocat en contra d'una ordre de tancament del seu local que acull el Casal Popular la Metxa. Una ordre del govern municipal de l'Ajuntament de Ripoll, governat per Silvia Orriols.

Al final de la manifestació, s’ha llegit un manifest on s'ha denunciat arbitràries contra la disidència de persones, retallades econòmiques per joventut o ajudes comunitàries, instrumentalització de persones grans o la naturalització de la islamofòbia i el racisme.

Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  3. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  4. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  5. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  6. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  7. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  8. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  9. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  10. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid