Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
12-M
La CUP defensa crear el Parc Natural de l’Albera
08/05/2024 Política
Dani Cornellà, candidat de la CUP-Defensem la Terra, ha declarat que “la creació del Parc Natural de l’Albera és una reivindicació histórica de les entitats ecologistes i de la ciutadania que hi viu des de fa molts anys. En aquest context de crisi climàtica pèrdua constant de biodiversitat, cal protegir de forma inmediata uns ecosistemes tan singulars”.

El cap de llista de la CUP per a la demarcació de Girona, Dani Cornellà, s’ha desplaçat fins a Capmany per visitar una part del que serà el futur Parc Natural de l’Albera. “Cal recordar que 17 ajuntament de l’Alt Empordà, el Consell Comarcal i la Diputació han aprovat mocions o declaracions instutucionals per impulsar la declaración de Parc Natural de l’Albera”, ha declarat Cornellà, que ha recordat “que en l’actualitat les diverses figures de protecció de part de l’Albera no s’ajusten a la qualitat dels seus valors excepcionals, i que el Parc Natural ha de servir com a únic organisme integrador de la gestió de la unitat funcional de l’Albera”.

Cornellà també ha defensat l’obertura d’un procès participatiu al territorio per explicar la proposta i implicar a tothom que viu a la zona i a les entitats locals per arribar al màxim consens.

El candidat ha volgut recordar la feina feta per les entitats ecologistes de l’Empordà, la Plataforma per a l’impuls del Parc Natural de l’Albera i la IADEN (Institució Alt Empordanesa per a la Defensa i l’Estudi de la Natura), que han mantingut viva aquesta reivindicació i no han parat de treballar amb tothom per aconseguir fer avançar la proposta al territori.

Valora
Rànquings
  1. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  2. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  3. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  4. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  5. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  6. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
  7. Berga homenatja mossèn Josep Armengou cinquanta anys després de la seva mort
  8. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  9. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  10. La Comissió de la Dignitat convoca la 98a concentració a Via Laietana 43 en plena polèmica pel futur de l'edifici
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid