Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
En defensa del territori
La Carrasca-Ecologistes en Acció d'Alcoi presenta el vídeo "Sense biodiversitat no hi ha vida"

El vídeo ha sigut realitzat per Jordi Arques per a La Carrasca-Ecologistes en Acció i té una durada de poc més d'un minut i mig, cosa que el fa idoni per fer-lo circular a través de les xarxes socials.

23/05/2024 Territori

Des d'ahir dimecres 22 de maig, coincidint amb la commemoració del Dia Internacional de la Diversitat Biològica, La Carrasca-Ecologistes en Acció d'Alcoi ha començat a difondre el nostre vídeo "Sense biodiversitat no hi ha vida".

El vídeo ha sigut realitzat per Jordi Arques per a La Carrasca-Ecologistes en Acció i té una durada de poc més d'un minut i mig, cosa que el fa idoni per fer-lo circular a través de les xarxes socials.

Tal com s'hi explica, la supervivència i el benestar de l'expècie humana depén del bon estat de la natura, de la qual formem part.
 
La biodiversitat reflecteix el nombre i la varietat d'organismes vius (plantes, animals, fongs i microorganismes) i dels ecosistemes. En la natura cada espècie té una funció insubstituïble; per això, quan desapareix una espècie, es debilita el conjunt de l'ecosistema. Però actualment la societat industrial i consumista està causant una extinció massiva d'espècies.
 
Cal un un major compromís polític per a protegir la natura i adoptar mesures contundents que revertisquen l'actual crisi ecològica, promovent un model socioeconòmic que prioritze la salut dels ecosistemes i de les persones.
 
En el vídeo es fa referència a l'exposició "Sense biodiversitat no hi ha vida", elaborada per Ecologistes en Acció, que la Colla Ecologista La Carrasca posa a disposició dels centres educatius i entitats de les nostres comarques (es pot demanar mitjançant aquest formulari).

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  4. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  5. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  6. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  7. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  8. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  9. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  10. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid