Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
En defensa del territori
La Carrasca-Ecologistes en Acció d'Alcoi presenta el vídeo "Sense biodiversitat no hi ha vida"

El vídeo ha sigut realitzat per Jordi Arques per a La Carrasca-Ecologistes en Acció i té una durada de poc més d'un minut i mig, cosa que el fa idoni per fer-lo circular a través de les xarxes socials.

23/05/2024 Territori

Des d'ahir dimecres 22 de maig, coincidint amb la commemoració del Dia Internacional de la Diversitat Biològica, La Carrasca-Ecologistes en Acció d'Alcoi ha començat a difondre el nostre vídeo "Sense biodiversitat no hi ha vida".

El vídeo ha sigut realitzat per Jordi Arques per a La Carrasca-Ecologistes en Acció i té una durada de poc més d'un minut i mig, cosa que el fa idoni per fer-lo circular a través de les xarxes socials.

Tal com s'hi explica, la supervivència i el benestar de l'expècie humana depén del bon estat de la natura, de la qual formem part.
 
La biodiversitat reflecteix el nombre i la varietat d'organismes vius (plantes, animals, fongs i microorganismes) i dels ecosistemes. En la natura cada espècie té una funció insubstituïble; per això, quan desapareix una espècie, es debilita el conjunt de l'ecosistema. Però actualment la societat industrial i consumista està causant una extinció massiva d'espècies.
 
Cal un un major compromís polític per a protegir la natura i adoptar mesures contundents que revertisquen l'actual crisi ecològica, promovent un model socioeconòmic que prioritze la salut dels ecosistemes i de les persones.
 
En el vídeo es fa referència a l'exposició "Sense biodiversitat no hi ha vida", elaborada per Ecologistes en Acció, que la Colla Ecologista La Carrasca posa a disposició dels centres educatius i entitats de les nostres comarques (es pot demanar mitjançant aquest formulari).

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  3. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  4. La paraula que va trencar el silenci
  5. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  6. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  7. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
  10. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid