Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Català
Joves de Mallorca per la Llengua celebra el seu 30è aniversari a Manacor

Divendres, 5 d'abril, a partir de les 22.00 hores, al Polígon industrial de Manacor. Comptarà amb les actuacions de Maria Hein, The Tyets, Plan-ET i la punxadiscs Lluca.

29/03/2024 Llengua

Els Joves de Mallorca per la Llengua són una associació juvenil sense ànim de lucre que, des de 1994, defensa la llengua i la cultura pròpies de Mallorca. L’entitat està formada per una comissió permanent que es reuneix setmanalment, i compta també amb una gran plataforma de voluntaris que col·laboren periòdicament en les grans activitats anuals que organitza l’entitat. Des de 2016, la seu de l’entitat es troba a Palma, a Can Alcover.

Valora
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. El migdia del 7-F: el sentit polític d’una protesta
  3. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  4. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  5. El migdia del 7-F concentra el gruix de la mobilització independentista
  6. Arles obre el cicle de les Festes de l’Ós al Vallespir amb una gran participació popular
  7. El 7F, Poble Lliure reclama la independència per convicció i denuncia l’autonomisme per responsabilitat
  8. El col·lapse d'un model ferroviari al servei del capital i la colonització
  9. Antoní Massagué i Mas (1947-2000)
  10. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid