Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Solidaritat
Més de mig centenar de persones lligades a moviments populars i culturals del País Valencià donen suport al poble palestí

S'han adherit al Manifest "El soberanisme valencià amb Palestina", entre elles Guillem Agulló, Vicent Torrent, Xavi Sarrià, Miquel Ramos, Pau Alabajos... Alexandra Usó, presidenta d’Escola Valenciana, Beatriu Cardona, portaveu d’Intersindical Valenciana, Aquil·les Rubio, del Casal Tio Cuc d’Alacant, o Zahia Guidoum, coordinadora de Decidim.

28/11/2023

Mésde mig centenar de personalitats del sobiranisme valencià s'hna adherit al manifest "El sobiranisme valencià amb Palestina", on diu que "la posició del País Valencià al món és amb els pobles oprimits, no amb les potèncias colonials. No oblidem el paper crucial d'Israel per aixafar als independentistes irlandesos, bascos i catalans, als kurds i armenis. Recordem el programa d'espionatge israelià que molts i moltes sobiranistes hem patit.

El moviment per l'alliberament de Palestina ens interpela directament. I com sigué Nelson Mandela, -Sabem massa bé que la nostra llibertat està incompleta sense la llibertat de Palestina"

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  6. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  7. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  8. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  9. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  10. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid