Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Solidaritat
El SEPC fa una crida a fer vaga a secundària en suport al poble palestí
10/11/2023 Internacional

El Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) ha fet una crida a la vaga a secundària pel proper 16 de novembre en solidaritat amb el poble palestí i condemnar ela atacs a Gaza, que ho qualifiquen d'autentinc "genocidi". Els instituts són també un espai de reivindicació i lluita, i i l'estudiantat diem prou al silenci que és còmplice del genocidi", apunta el comunicat. També diu, que cal alçar "laveu per denunciar el joc brut del capital i l'imperialisme, que, una vegada més, es posa per davant de la vida i la consiència nacional"

A la nota recrimena la complicitat de l'OTAN, de la UE i de tots els seus estats amb el genocidi. Remarcant, que "als Paísos Catalans les institucions no són una excepció i han guardat silenci davant la barbàrie". Demanen que s'aturin des de la Generalitat i els ajuntaments els tractes i els agermanaments amb l'estat d'Israel.

També demanen que els centres de secundària i les universitats dels Països Catalans mostrin públicament el seu rebuig al genocidi que esà patint el poble palestí i condemnin els crims de guerra comesos per l'Estat d'Israel. A més, en el cas de les universitats, reclamen que aquestes interrompin els seus convenis i hi interrompin tota clase de relacions.

Valora
Rànquings
  1. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  2. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  3. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  4. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  5. El PP impulsa la retirada del nom d'Isabel-Clara Simó de l'institut de l'Alcúdia de Crespins per la seva defensa dels Països Catalans
  6. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
  7. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  8. Ecologistes en Acció reclama un PLATER que prioritzi la biodiversitat, el sòl agrari i l'estalvi energètic
  9. La Comissió de la Dignitat convoca la 98a concentració a Via Laietana 43 en plena polèmica pel futur de l'edifici
  10. El Sindicat d'Habitatge Socialista atura un autobús turístic a la Barceloneta per denunciar la turistificació i reclamar l'expropiació del Bloc Balboa
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid