Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Solidaritat
El SEPC fa una crida a fer vaga a secundària en suport al poble palestí
10/11/2023 Internacional

El Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) ha fet una crida a la vaga a secundària pel proper 16 de novembre en solidaritat amb el poble palestí i condemnar ela atacs a Gaza, que ho qualifiquen d'autentinc "genocidi". Els instituts són també un espai de reivindicació i lluita, i i l'estudiantat diem prou al silenci que és còmplice del genocidi", apunta el comunicat. També diu, que cal alçar "laveu per denunciar el joc brut del capital i l'imperialisme, que, una vegada més, es posa per davant de la vida i la consiència nacional"

A la nota recrimena la complicitat de l'OTAN, de la UE i de tots els seus estats amb el genocidi. Remarcant, que "als Paísos Catalans les institucions no són una excepció i han guardat silenci davant la barbàrie". Demanen que s'aturin des de la Generalitat i els ajuntaments els tractes i els agermanaments amb l'estat d'Israel.

També demanen que els centres de secundària i les universitats dels Països Catalans mostrin públicament el seu rebuig al genocidi que esà patint el poble palestí i condemnin els crims de guerra comesos per l'Estat d'Israel. A més, en el cas de les universitats, reclamen que aquestes interrompin els seus convenis i hi interrompin tota clase de relacions.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  2. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  3. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  4. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  5. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  6. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  7. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  8. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  9. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  10. Els sindicats convoquen una concentració davant la Conselleria d’Educació en plena negociació de la vaga indefinida
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid