Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 23
Alternativa per Cervià i Raset presenta el seu programa

La candidatura municipalista presenta davant d’una sala de Can Geli plena les seves propostes pel futur de poble

22/05/2023 Política
L’acte ha començat amb la transmissió del vídeo de campanya per aquestes eleccions municipals i tot seguit, el diputat per la CUP al Parlament de Catalunya, Dani Cornellà ha explicat la importància de tenir projectes com el d’Alternativa, que “neixen des de baix i canvien les dinàmiques dels pobles per millorar”. 

Carme Zulet, número 4 de la llista ha remarcat la importància de fer comunitat i cohesió de poble i Sergi Firmino la necessitat de millorar les places i els carrers del poble ja que “hi ha hagut una dèbil actuació aquests darrers anys”. Clàudia Ventura, número 2, ha exposat la importància d’implicar a la ciutadania en les decisions del poble apostant per la transparència i la participació ciutadana, i finalment, el candidat Guillem Surroca ha animat a tothom a votar perquè “el temps córrer i cal actuar, el futur de Cervià i Raset no és demà, el futur és ara”.

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Catalanofòbia transversal i decolonial
  8. Manifest 11-S de l’ANC: “Tenim més motius que mai!”
  9. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
  10. La Fundació Randa-Lluís Maria Xirinacs al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid