Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
8-M
Reivindicació del dia de la dona treballadora a la Conca de Barberà
28/02/2023 Gènere

El proper diumenge, Na Solera (L'Assemblea Feminista Revolucionària de la Conca de Barberà) reivindicarà el dia de la dona treballadora a la comarca. L'acte serà al Jardí dels Francolins, a les 11h del matí, a l'Espluga de Francolí.

Començaran amb una presentació i contextualització del 8 de març, i el feminisme en general, també a la Conca de Barberà. A continuació comptaran amb la col·laboració d'algunes dones que participen en espais de cultura popular, sent o no les primeres dones en fer-ho, i amb elles establirem un col·loqui entre totes les assistents.

En acabar es podrà gaudir de l'actuació de la cantautora Itsasgorak, i per acomiadar-se podran acabar de pair la jornada amb la música de la DJ Merxandancing.

Durant tot l'acte tindran servei de barra i comptarem amb espai canalla. Mares, al ruedo!, "Un dia no podrem més, i juntes ho podrem tot".

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
  5. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  6. Risc més esforç és igual a riquesa?
  7. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  8. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  9. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  10. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid