Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Drets i llibertats
II Congrés Català en Defensa de l'Estat de Dret a Barcelona

El II Congrés Català en Defensa de l'Estat de Dret es realitzarà al Paranimf de l'edifici històric de la UB (Pl. Universitat, BCN), dissabte 11 de febrer se celebra, que plantejarà la situació d'excepcionalitat amb "noves formes de repressió i de restriccions judicials basades en una interpretació del dret no sempre imparcial"

13/01/2023 Drets i Llibertats

Els organitzadors d'aquest Congrés l'han descrit com un espai de trobada, reflexió i aprenentatges sobre el context d'excepcionalitat jurídica que ens ha tocat viure a Catalunya en aquests últims anys. El congrés està acompanyat del subtítol "Respostes dels juristes a la situació d'excepcionalitat jurídica de Catalunya." Un esdeveniment per al qual s'ha comptat amb les aportacions de prestigiosos juristes catalans i d'arreu del món.

Al web, on es pot consultar el programa i inscriure-s'hi, es descriu que després de la realització del Primer Congrés "en defensa de l’estat de dret en un moment d’excepcionalitat política com va ser al maig de 2018 i un cop superats els pitjors anys de la pandèmica del covid-19, cal donar continuïtat aquest espai que reuneix a juristes i professionals del món del dret. A la Catalunya del 2023 continuen vigents bona part de les inquietuds que al 2018 regien el nostre accionar i les nostres preocupacions relacionades amb la situació política, repressiva i judicial."

El II Congrés Català en Defensa de l'Estat de Dret està organitzat i compta amb els suport de les següents entitats:

Òmnium Cultural
Àgora Judicial
Col·lectiu Praga
Fundació Catalunya Fons

Entitats col·laboradores
Comissió de Defensa de l'ICAB
Coordinadora de l'Advocacia de Catalunya
Col·lectiu Ronda
Associació Catalana per la Defensa dels Drets Humans (ACDDH)
Irídia
Drets
Observatori del Sistema Penal i els Drets Humans (OSPDH)
Fundació Congrés Cultura Catalana (FCCC)

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  5. La Intersindical porta als jutjats el Consorci de Biblioteques de Barcelona per la retallada de drets laborals
  6. Contra l’idealisme relativista: nació i classe
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats pels seus anys de militància independentista i compromís social
  9. Les organitzacions de l’Esquerra Independentista convoquen la Diada al Camp sota el lema «Som un poble en lluita per una terra lliure»
  10. Valls commemora els 50 anys de la Marxa de la Llibertat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid