Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Jocs d'Hivern
STOP JJOO lamenta que Govern segueixi destinant recursos públics ara en una candidatura olímpica catalana

Reclamen que és urgent que Govern plantegi solucions per avançar en una altra direcció que permeti revertir la greu crisi climàtica, econòmica i social

29/07/2022 Territori

Després de l’anunci d’ahir de la consellera Laura Vilagrà, amb l’enèsim intent de del Govern de la Generalitat d’impulsar una candidatura davant del COE pels JJOO de 2030 o posteriors, la Plataforma STOP JJOO lamenta la obstinació de del Govern d‘ERC i JxCat en un projecte que sols respon als interessos de lobbys i patronals, un projecte que condemna a seguir depenent d’un model esgotat i injust a la gent del  Pirineu i que només una menjadora de recursos públics.

Davant la greu situació d’emergència social, econòmica i climàtica que viu el Pirineu i que s’està fent palès aquests dies amb una greu sequera i un elevat risc d’incendi forestal, des d’STOP JJOO creuen que és urgent obrir un nou cicle en la direcció contrària, per fer territoris resilients i dotar-los dels serveis perquè la gent del Pirineu pugui viure amb els mateixos drets que la gent de qualsevol altre indret del país.

La Plataforma també exigeix que la Consellera Vilagrà convoqui la consulta que va suspendre i que es paralitzin els tràmits de la candidatura fins que els veïns i veïnes del Pirineu no puguin decidir. I és que l’anunci de la candidatura en solitari arriba només 4 dies després del dia en què s’hagués hagut de consultar a la gent de les comarques afectades.

Per altra banda, aprofiten l’ocasió per celebrar que el Consell de l’Audiovisual de Catalunya hagi iniciat actuacions per determinar si les emissions de l’anunci publicitari a través dels mitjans de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), així com la difusió per diverses publicacions en paper, de s’ajusten al marc normatiu. Recorden que això ha estat fruit de la denúncia que STOP JJOO va presentar el passat  de juny al propi Consell i també al Síndic de Greuges de Catalunya i a l’Oficina Antifrau.

Valora
Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  5. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  6. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  7. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  8. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  9. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  10. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid