Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Parlament
La CUP acusa ERC i Junts de bloquejar la comissió del Parlament pel cas d'espionatge

També exigeix Sanchez que "deixi de culpar les màfies" del salt de la tanca de Melilla

28/06/2022

La diputada de la CUP al Parlament Laia Estrada ha acusat ERC i Junts de "bloquejar" la creació de la comissió d'investigació al Parlament pel cas d'espionatge amb l'aplicació Pegasus.

Pel que fa als fets de Melilla, Estrada ha exigit a Sánchez que "deixi de culpar les màfies" del salt de la tanca de Melilla, així com també la delogació de le Llei d'estrageria.

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. Empordà Dempeus crida a mobilitzar-se el 14 de juny a Figueres en defensa del territori
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  7. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  8. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  9. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid