Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Parlament
La CUP acusa ERC i Junts de bloquejar la comissió del Parlament pel cas d'espionatge

També exigeix Sanchez que "deixi de culpar les màfies" del salt de la tanca de Melilla

28/06/2022

La diputada de la CUP al Parlament Laia Estrada ha acusat ERC i Junts de "bloquejar" la creació de la comissió d'investigació al Parlament pel cas d'espionatge amb l'aplicació Pegasus.

Pel que fa als fets de Melilla, Estrada ha exigit a Sánchez que "deixi de culpar les màfies" del salt de la tanca de Melilla, així com també la delogació de le Llei d'estrageria.

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  7. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  8. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  9. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  10. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid