Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Parlament
La CUP acusa ERC i Junts de bloquejar la comissió del Parlament pel cas d'espionatge

També exigeix Sanchez que "deixi de culpar les màfies" del salt de la tanca de Melilla

28/06/2022

La diputada de la CUP al Parlament Laia Estrada ha acusat ERC i Junts de "bloquejar" la creació de la comissió d'investigació al Parlament pel cas d'espionatge amb l'aplicació Pegasus.

Pel que fa als fets de Melilla, Estrada ha exigit a Sánchez que "deixi de culpar les màfies" del salt de la tanca de Melilla, així com també la delogació de le Llei d'estrageria.

Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  4. "Temps de mobilització"
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  9. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
  10. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid