Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Corrupció
Una piulada d'un informatiu fictici sota el logo d'Òmnium informa de la detenció del Joan Carles I a Galícia

També anuncia la dimissió de Margarita Robles com a ministre espanyola de Defensa. Al final es diu que "Això és el que avui passaria si l'Estat espanyol fos realment democràtic"  

19/05/2022 Drets i Llibertats

Coincidint amb l'arridada de Juan Carles I a l'aeroport de Vigo, Òmnium Cultural ha emès un informatiu fictici a la xarxa sobre la detenció de Joan Carles I.  A continuació, apunta que "S'espera que en les pròximes hores passi a disposició judicial per respondre a les acusacions de suborn, tràfic d'influències, frau fiscal i blanqueig de capitals, entre d'altres ". També informa  de la dimissió de Margarita Robles com a ministre espanyola de Defensa pel CatalanGate.

El vídeo acaba dient, "Això és el que avui passaria si l'estat espanyol fos realment una democràcia plena". Però... sembla que no ho és. "La corrupció i la repressió tenen barra lliure".

Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  3. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  4. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  5. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  6. Ecologistes en Acció alerta del risc d'un núvol tòxic a Castelló per les mancances de seguretat d'una futura planta d'amoníac
  7. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  8. Els sindicats educatius convoquen una vaga el 26 de novembre i una gran manifestació per defensar l'escola pública
  9. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  10. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid