Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ensenyament
Els docents es mobilitzen a diverses poblacions en la primera jornada d'aturades parciales

El 25 de maig hi haurà una nova jornada de vaga, el 2 de juny una nova aturada de 8 a 10 hores i el 9 de juny una darrera jornada de vaga.

17/05/2022 Educació

Aquest matí, els docents han fet diversos talls de carretera a primera hora del matí in diversos indrets del territori, coincidint en la primera jornada d'aturades parcials.  Continuen exigint la reversió de les retallades, la retirada del nou currículum, el retorn de l’horari lectiu dels docents en totes les etapes, la supressió del decret de plantilles i de l’ordre de calendari, l’estabilització del personal i l’assumpció de la responsabilitat del Departament en la defensa de la immersió.

A Barcelona han tallat la Gran Via i la Ronda Litoral. A Tarragona, una cinquantena de membres de la comunitat educativa han tallat durant més de mitja hora la rotonda de la T-11 a les Gavarres. També s’han fet talls de carreteres a Manresa, Mataró,, Lleida Sabadell, entre d’altres. 

Valora
Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  4. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
  10. Més d’un centenar d’entitats impulsen una campanya de suport a Roger Español davant el judici per les càrregues de l’1-O
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid