Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ensenyament
Els docents es mobilitzen a diverses poblacions en la primera jornada d'aturades parciales

El 25 de maig hi haurà una nova jornada de vaga, el 2 de juny una nova aturada de 8 a 10 hores i el 9 de juny una darrera jornada de vaga.

17/05/2022 Educació

Aquest matí, els docents han fet diversos talls de carretera a primera hora del matí in diversos indrets del territori, coincidint en la primera jornada d'aturades parcials.  Continuen exigint la reversió de les retallades, la retirada del nou currículum, el retorn de l’horari lectiu dels docents en totes les etapes, la supressió del decret de plantilles i de l’ordre de calendari, l’estabilització del personal i l’assumpció de la responsabilitat del Departament en la defensa de la immersió.

A Barcelona han tallat la Gran Via i la Ronda Litoral. A Tarragona, una cinquantena de membres de la comunitat educativa han tallat durant més de mitja hora la rotonda de la T-11 a les Gavarres. També s’han fet talls de carreteres a Manresa, Mataró,, Lleida Sabadell, entre d’altres. 

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  4. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  5. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  6. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  9. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  10. La dignitat no entén de competències
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid