Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
UCRAÏNA
Comença el quart mes de guerra a Ucraïna

Quan Rússia va envair Ucraïna el 24 de febrer esperava superar-la amb un bombardeig que duraria només uns dies o unes poques setmanes.

24/05/2022 Internacional

Quan Rússia va envair Ucraïna el 24 de febrer esperava superar-la amb un bombardeig que duraria només uns dies o unes poques setmanes. Molts analistes occidentals també ho pensaven. A mesura que el conflicte comença el quart mes però, Moscou sembla estar encallada en el que cada vegada sembla més una guerra de desgast, sense fi a la vista i pocs èxits al camp de batalla.

La guerra a més a més de milers de víctimes i danys materials ha provocat centenars de notícies falses

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  4. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  5. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  6. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  9. La dignitat no entén de competències
  10. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid