Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Cap interí ni interina al carrer a Vall d'Hebron ni cap altra Administració Pública

Quasi 3000 persones, el 33% de la plantilla del noste hospital som interins. Lluitarem perquè així s'han aconseguit al llarg de la història tots els drets.... demanem que el personal intern no es toqui. La nostra proposta és:

1.- La defensa d'un concurs de mèrits restringit per al personal interí amb tres o més anys de servei, independentment del tipus de plaça que hagi ocupat, ininterrompudament o no.

2.-Les administracions  han d´oferir les places suficients per al col·lectiu perquè es consolidi realment.

3.-La resta de places (jubilacions, noves creacions, etc) s'han d'oferir a les persones que legítimament volen accedir al servei públic.

4.-Igualment, el concurs de mèrits no hauria de ser un procediment extraordinari sinó que  es contempli també com un accés ordinari a la funció pública.

 

Barcelona, Escales de l'Edifici General de l'Hospital de la Vall d'Hebron, 30 de novembre de 2021.

 

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  9. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  10. De Prada 1976 a Prada 2026: ja no n’hi ha prou de parlar dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid