Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
moviment veïnal
Surt el número 158 de 'Carrer' amb un dossier sobre el "Patrimoni en perill"
25/11/2021 Comunicació

El dossier del número 158 de Carrer està dedicat al Patrimoni en perill, i inclou el resultat d’una enquesta realitzada entre les associacions veïnals al voltant de les lluites actives en matèria de patrimoni.

El treball està realitzat, tenint en compte la història de la ciutat no l’expliquen només les pedres antigues i els edificis modernistes. Altres béns, sovint sense interès arquitectònic però valuosos per al veïnat, fan memòria de la Barcelona dels barris. "Catalogar-los i protegir-los és una assignatura pendent", afirma la publicació.

Aquest número també parla, entre molts altres temes, de l'ampliació de l’aeroport del Prat, el conflicte laboral a Betevé, la implantació de la recollida de residus porta a porta i l’ampliació de la llicència de l’hotel de luxe Juan Carlos I fins al 2090 són temes que també abordem en aquest número, entre molts altres.

A més, i com és habitual, el darrer Carrer de l’any ve acompanyat del calendari d’Azagra i Revuelta, amb el lema “2022, la lluita continua”. Ambientat en l’aeroport del Prat i la Ricarda, ens recorda que la Favb celebrarà el 50è aniversari l’any que ve.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  6. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  7. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  8. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  9. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  10. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid