Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la República
Poble Lliure presenta les línies estratègiques per avançar cap a la independència

Aquest dijous al local del CIEMEN – Sala Escarré - C/ Rocafort 242 bis 2n -

30/11/2021 Política

Poble Lliure presentarà aquest dijous la seva proposta de lluita per la República Catalana amb el diputat al Parlament espanyol, Albert Botran; el portaveu nacional del partit, Guillem Fuster i la presidenta de l'Assemblea de representants del Consell per la República, Ona Curto.

A l'acte es donaran a conéixer les línies estratègiques del partit i la seva proposta per seguir avançant en el camí de la independència i la justícia social. També s'exposarà la necessitat d'una estratègia de ruptura , basada en l'experiència dels anys de lluita i que Poble lliure exposa al llibret "La lluita per la república catalana independent", editat recentment per Poble Lliure.

Botran, historiador i amb una llarga trajectòria dins l'independentisme d'esquerres, és una de les persones que més s'ha esforçat darrerament a intentar analitzar en quin moment polític vivim i quins aprenentatges històrics i recents poden ser útils de cara a una nova fase de confrontació independentista amb l'Estat. Publica articles regularment a la revista El Temps, entre altres mitjans.

Guillem Fuster, és portaveu nacional del partit , amb representació a l'òrgan de govern al consell per la república.

Ona Curto, ha estat nomenada recentment , presidenta de l'assemblea de representants del consell per la república.

Amb aquest acte, l'organització Poble Lliure, que es troba en fase de creixement arreu dels Països Catalans , vol fer conèixer també les propostes polítiques agrupades al llibret "La lluita per la república catalana independent" i la feina que fa als diferents espais impulsats a partir de les propostes polítiques en clau de ruptura democràtica que ha aportat durant anys a la societat Catalana. Poble Lliure ,exposarà quins són els elements, instruments i propostes concretes necessàries per a l'assoliment de la independència.

Valora
Rànquings
  1. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  2. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  3. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  4. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  5. "El català no és una opció, és la nostra manera de ser al món"
  6. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  7. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  8. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
  9. Sant Jordi per la Llengua mobilitzarà cinc ciutats sota el crit “És l’hora d’actuar pel futur del català”
  10. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid