Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la República
Poble Lliure presenta les línies estratègiques per avançar cap a la independència

Aquest dijous al local del CIEMEN – Sala Escarré - C/ Rocafort 242 bis 2n -

30/11/2021 Política

Poble Lliure presentarà aquest dijous la seva proposta de lluita per la República Catalana amb el diputat al Parlament espanyol, Albert Botran; el portaveu nacional del partit, Guillem Fuster i la presidenta de l'Assemblea de representants del Consell per la República, Ona Curto.

A l'acte es donaran a conéixer les línies estratègiques del partit i la seva proposta per seguir avançant en el camí de la independència i la justícia social. També s'exposarà la necessitat d'una estratègia de ruptura , basada en l'experiència dels anys de lluita i que Poble lliure exposa al llibret "La lluita per la república catalana independent", editat recentment per Poble Lliure.

Botran, historiador i amb una llarga trajectòria dins l'independentisme d'esquerres, és una de les persones que més s'ha esforçat darrerament a intentar analitzar en quin moment polític vivim i quins aprenentatges històrics i recents poden ser útils de cara a una nova fase de confrontació independentista amb l'Estat. Publica articles regularment a la revista El Temps, entre altres mitjans.

Guillem Fuster, és portaveu nacional del partit , amb representació a l'òrgan de govern al consell per la república.

Ona Curto, ha estat nomenada recentment , presidenta de l'assemblea de representants del consell per la república.

Amb aquest acte, l'organització Poble Lliure, que es troba en fase de creixement arreu dels Països Catalans , vol fer conèixer també les propostes polítiques agrupades al llibret "La lluita per la república catalana independent" i la feina que fa als diferents espais impulsats a partir de les propostes polítiques en clau de ruptura democràtica que ha aportat durant anys a la societat Catalana. Poble Lliure ,exposarà quins són els elements, instruments i propostes concretes necessàries per a l'assoliment de la independència.

Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  3. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  4. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  5. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  6. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  7. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  8. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
  9. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
  10. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid