Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Finançament
Castelló acull dimecres una taula redona sobre l’infrafinançament al País Valencià
08/11/2021 Política

 A pocs dies de les manifestacions que tindran lloc arreu del País per exigir uns pressupostos sobirans, La Crida pel finançament té el plaer de convidar-vos a aquesta xerrada-debat entre representants d'entitats de la societat civil sobre la qüestió de l’infrafinançament del País Valencià. 

La discriminació històrica que patim els i les valencianes, ha contribuït decisivament al nostre empobriment. Això, afegit a un model econòmic amb treballs precaris i poc respectuós amb el territori i les mesures preses en favor de les elits i de la banca arran de les darreres crisis econòmiques, ha aprofundit aquesta injustícia. 

Per a contribuir al debat públic i trobar eixides justes i en benefici de la majoria social, organitzem aquest acte el dia 10 de novembre a la Llotja del Cànem de Castelló de la Plana a les 18:30h. 

Intervindran: 

Toni Infante portaveu de La Crida Pel Finançament 

Beatriu Cardona d’Intersindical valenciana 

Josep Barberà d’Esquerra Republicana 

Javier Hurtado de Iai@flautas Castelló 

Lydia Iniesta de Decidim 

Valora
Rànquings
  1. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  2. Concentració a Barcelona contra l’ampliació de l’aeroport
  3. De la Franja a Alacant
  4. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  5. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
  6. Decidim crida a l’autoorganització dels sectors combatius del territori
  7. "Cultura al carrer" alça la veu a la Festa Major de Sant Cugat per denunciar les traves a l'ús de l'espai públic
  8. SUMEM-CUP Banyoles denuncia la destrucció del patrimoni històric i cultural de la ciutat per deixadesa institucional
  9. 8a manifestació contra Mazón
  10. Es reactiva el projecte “Països Espoliats” per denunciar l’espoli fiscal als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid