Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ensenyament
L'STEI Intersindical dona tot el suport a la treballadora acomiada per l'empresa municipal Emse
30/10/2021 Educació
L’STEI Intersindical dona tot el suport a la treballadora acomiadada per motius discriminatoris per l'Empresa Municipal de Serveis de l’Ajuntament de Pollença (Emser).

L'única operària en la plantilla de 30 homes ha denunciat l’Ajuntament i l’empresa concessionària per presumpta discriminació masclista després que li rescindissin el contracte durant el període de prova al·legant no tenir força suficient per a moure els contenidors. En el procés selectiu havia superat amb èxit les proves físiques per formar part del borsí de contractació.

L’empresa municipal Emser demostra una vegada més el seu masclisme: fa mig any que l’Ajuntament va haver de readmetre la primera camionera que treballava en Emser (també acomiadada per discriminació masclista), que els havia denunciat per les precàries condicions del seu dia a dia en el treball.

A més, aquests acomiadaments van en contra del principi d’igualtat entre homes i dones present a la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.

L’STEI Intersindical no admet cap tipus de discriminació per raó de sexe i confia que l’Ajuntament posi solució a aquesta injustícia molt aviat.

Valora
Rànquings
  1. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  2. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  3. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  4. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  5. Delcy Rodríguez jura la presidència de Veneçuela pel país per Chávez, per Bolívar… i pel seu pare assassinat
  6. Quan la lletra petita amaga la renúncia a la sobirania
  7. Els pagesos mantenen els talls viaris i reclamen garanties polítiques
  8. Ressenya de “Lenin i Gramsci”, editat per Joan Tafalla
  9. Barcelona no pot respirar: continuen les mobilitzacions veïnals contra l’excés de trànsit
  10. Veneçuela i el rostre nu de l’imperialisme
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid