Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ensenyament
Vaga de tècniques especialistes d'educació infantil
24/02/2021 Educació

la CGT Ensenyament a les comarques de Tarragona ha organitzat un bus gratuït que sortirà des de Tarragona perquè totes aquelles persones que vulguin solidaritzar-se amb les mobilitzacions emmarcades en la vaga de les Tècniques Especialistes d'Educació Infantil, puguin fer-ho. 

La vaga de les TEEI està prevista per aquest divendres 26 de febrer, data que coincideix amb la celebració del primer judici que haurà de fallar sobre la situació de Frau de Llei en què es troben les TEEI. Les TEEI estan en contra del procés d'oposicions que pretén convocar el Departament d'Ensenyament i que podria representar que moltes d'elles perdessin la feina (adjunt nota de premsa) 

El bus és gratuït, només cal fer la reserva enviant un correu a l’adreça cgteducaciotgn@cgtcatalunya.cat.

  • Sortida: 7.15h davant estació de trens de Tarragona.
  • 1a parada: 9h Concentració davant els jutjats de  Mataró on es celebrarà el judici. 
  • 2a parada12h Concentració a la Plaça Sant Jaume de Barcelona.
Valora
Rànquings
  1. Èxit d'assistència a la XXIII edició dels Premis Joan Coromines a Mataró
  2. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  3. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  4. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  5. Poble Lliure i La Forja convoquen un acte polític nacional per “fer foc nou” a l’independentisme d’esquerres
  6. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
  7. Pensar i fer (4). El joc institucional
  8. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  9. Crida a omplir Urquinaona per exigir millores laborals a Educació
  10. Manifestació a Badalona contra el desallotjament més gran de Catalunya: 400 persones poden acabar al carrer d'un sol cop
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid