Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Teve.cat
Carles Castellanos parla del naixement del moviment independentista contemporani als anys 70-80 i la seva evolució al segle XXI.

Amb motiu de la publicació del llibre Reviure els Fets (seixanta anys de pensament i d'acció)Teve.cat entrevista el seu autor, Carles Castellanos per al programa Estat de la Nació.

12/01/2021
En aquesta emissió, l'autor del llibre, Carles Castellanos passa revista  a 60 anys d'activisme tot comparant el naixement del moviment  independentista contemporani als anys 70 i vuitanta del segle XX i la seva evolució al segle XXI. El coneixement  d'aquesta dilatada experiència serveix per il·luminar molts aspectes que semblen amagats en el moment present.
Valora
Rànquings
  1. Quan tot falla, no és casualitat
  2. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  3. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  4. Comunicat de la CACGi davant de la sanció de 300 euros al seu coordinador per la manifestació de Sant Martí Vell
  5. Som Poble–CUP denuncia que l’alcalde de Sant Martí Vell va mentir sobre la informació prèvia de la visita de la família reial
  6. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  7. Filmin blanqueja la repressió i pren partit contra la llibertat
  8. Mig centenar de persones es planten a les oficines de Vandor per exigir la renovació dels contractes i denunciar lloguers il·legals
  9. Declara a Manresa l’activista independentista investigat per les protestes contra Felipe VI a Montserrat
  10. Educar sense comprendre el món
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid