Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Teve.cat
Carles Castellanos parla del naixement del moviment independentista contemporani als anys 70-80 i la seva evolució al segle XXI.

Amb motiu de la publicació del llibre Reviure els Fets (seixanta anys de pensament i d'acció)Teve.cat entrevista el seu autor, Carles Castellanos per al programa Estat de la Nació.

12/01/2021
En aquesta emissió, l'autor del llibre, Carles Castellanos passa revista  a 60 anys d'activisme tot comparant el naixement del moviment  independentista contemporani als anys 70 i vuitanta del segle XX i la seva evolució al segle XXI. El coneixement  d'aquesta dilatada experiència serveix per il·luminar molts aspectes que semblen amagats en el moment present.
Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  3. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  4. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  5. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
  6. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  7. El Fossar de les Moreres crida a reprendre el camí cap a la independència
  8. Poble Lliure homenatjarà Blanca Serra durant la Diada a Barcelona
  9. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  10. Risc més esforç és igual a riquesa?
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid