Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
11S20
La Intersindical-CSC crida a la mobilització l'11 de Setembre

"Per assolir una República social i sostenible que pugui decidir en les crisis i pugui gestionar els recursos i les polítiques de país"

08/09/2020 Política

La Intersindical-CSC s'ha unit a la crida a les concentracions i a la mobilització de la ciutadania que, com cada any, impulsa l'Assemblea en el marc de la Diada Nacional de Catalunya.  El sindicat republicà i de classe participa en l'organització de més d'una trentena d'actes arreu del territori i aporta més d'un centenar de persones voluntàries en l'organització dels actes de l'11 de setembre.

Els treballadors i les treballadores d'aquest país ja fa molts anys que viu sota la precarització imposada per les institucions de l'estat espanyol, vivint amb un SMI molt per sota del cost de la vida al nostre país, amb polítiques socials, laborals i econòmiques que no tenen en compte les necessitats reals de la ciutadania de casa nostra.

Enguany, a més, s'ha posat de manifest la incapacitat de gestionar una crisi com la sanitària, amb decisions basades en la centralització i en l'aplicació d'una suspensió de les nostres institucions amb l'excusa de la gestió centralitzada i conjunta.  Amb decisions com l'aprovació de les ERTO que no s'ajusta a les necessitats del nostre país.  Amb mesures a persones treballadores autònomes que no ajuden a superar el sotrac de la crisi.  Amb mesures sanitàries i intervenció de les decisions justificades amb un estat d'alarma que només ha servit per "quedar bé" davant de la Unió Europea per aconseguir uns recursos que a casa nostra rebrem condicionadament.  Mesures que impliquen un robatori per Real Decreto als Ajuntaments.

Pels motius "de sempre", per la precarització en que ens fa viure l'estat espanyol i, enguany, per la mala gestió de la crisi sanitària, social, laboral i econòmica, la Intersindical-CSC ens hem unit a l'Assemblea en totes les accions i concentracions per fer un front comú i lluitar per una República social i sostenible que ens permeti gestionar els recursos, les crisis, les nostres decisions i les polítiques del nostre país, sense demanar ni permís ni els diners que ja són nostres.

I fa una crida a la ciutadania per concentrar-se, seguint totes les mesures sanitàries necessàries, perquè sota el discurs de la por de la pandèmia ens volen tapar la boca, mentre en altres qüestions sí que permeten manifestar-se.  

"Els catalans i les catalanes reclamarem, ens concentrarem i ens mobilitzarem l'11 de setembre, amb distància i mascaretes, però reclamant alt i clar els drets socials, laborals i nacionals", remarca el sindicat

Valora
Rànquings
  1. Dos anys d’Illa: el fracàs també té còmplices
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  6. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  7. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  8. Habitatge o caos
  9. Celebren la renúncia de Marc Puigtió i rebutgen qualsevol pacte amb l’extrema dreta
  10. Una proposta d'alcaldes planteja reforçar les vegueries, eliminar els consells comarcals i reequilibrar el territori
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid