Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lluita institucional
L'Assemblea per Cadaqués denuncia el pacte de govern entre Junts i Fem: "pot comprometre greument el futur del municipi”

Considera que és “una reunificació de l'espai post-convergent"

08/09/2020 Política

L'Assemblea per Cadaqués ha assenyalat que l'entrada de “Junts” al Govern, suposa una oportunitat perduda per canviar el model de poble, actualment basat en la massificació turística i en un creixement urbanístic completament desmesurat.

El grup municipal ha denunciat que el nou equip de govern, en un Ple Extraordinari Urgent convocat amb només un dia d'antelació, ha aprovat un augment de les retribucions dels membres del govern, i ha reduït els dies d'antelació per a la convocatòria de la Comissió Informativa d'Assumptes Generals, passant de 4 dies hàbils, a només 2. També, indiquen que per fer front a les noves retribucions, han traspassat crèdit destinat inicialment a l'organització del Festival de Música, que enguany no s’ha pogut celebrar, a les partides de “Retribucions bàsiques” i “Seguretat social personal i càrrecs electes”.

Considera que “És intolerable que per augmentar-se el sou, hagin agafat diners que estaven destinats, inicialment, a l'organització del Festival de Música de Cadaqués” i aegumenta que “La vella convergència s'ha reconciliat amb la nova convergència, i ja veiem les primeres conseqüències: augments de sou, contractes a dit, opacitat, interessos particulars i mala gestió”. Una situació  que “Ens preocupa especialment, que ara que tenen majoria, la dinàmica del dia a dia sigui aquesta”.

L'Assemblea per Cadaqués, continuarà lluitant contra les irregularitats, i seguirà posant sobre la taula les necessitats de la població i d'un territori ja molt malmès, fent propostes socials i ecologistes per salvar Cadaqués del col·lapse.

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  3. "Xiuxiuejar" l'enèsim intent de xarxa social catalana que aquest cop podria triomfar
  4. Presentació dels llibres de Joan Rocamora, fundador de Llibertat, a Mataró
  5. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  6. Policies? Parlem-ne
  7. Junts i la CUP acorden un govern de coalició a Tàrrega i presentaran una moció de censura
  8. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  9. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  10. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid