Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Reforma laboral
El Parlament aprova una proposta de la CUP per recuperar l'obligatorietat de l'autorització administrativa per limitar els acomiadaments col·lectius

La formació considera que la mesura aprovada és de “mínims i que s'hauria de derogar la reforma laboral i prohibir els acomiadaments col·lectius”.

01/07/2020 Laboral
Avui a la sessió monogràfica sobre Nissan celebrada a les comissions d’Empresa i Coneixement i de Treball, Afers Socials i Família del Parlament de Catalunya, s’ha aprovat una proposta de resolució presentada per la CUP Crida Constituent, on s’insta al govern de la Generalitat a impulsar un Projecte de llei que modifiqui la Reforma Laboral al congrés dels Diputats en relació a la recuperació de la resolució de l'Autoritat Laboral pels supòsits en els quals el procés d'acomiadament col·lectiu finalitzi sense acord entre les parts.

“El Parlament de Catalunya insta el Govern de la Generalitat à realitzar els tràmits que siguin necessaris per donar curs a una Projecte de Llei, que es tramiti en lectura única, de reforma de l'article 51 de l'Estatut dels Treballadors pel seu trasllat a la Mesa del Congrés del Diputats, mitjançant la qual es recuperi la normativa vigent amb anterioritat a la vigència del Real Decreto 3/2012, és a dir, entre d'altres qüestions la recuperació de la resolució de l'Autoritat Laboral pels supòsits en els quals el procés d'acomiadament col·lectiu finalitzi sense acord entre les parts”.

La formació considera que la mesura aprovada és de “mínims i que s'hauria de derogar la reforma laboral i prohibir els acomiadaments col·lectius”.

A les comissions també s’ha aprovat la proposta de resolució que insta al Govern a acompanyar als Comitès d'Empresa de Nissan Motor Ibérica SA i de les empreses subcontractades per la mateixa (els anomenats "proveïdors") en totes aquelles accions que permetin mantenir l'activitat productiva als centres de treball de Zona de Franca-Montcada i Reixac-Sant Andreu de la Barca i la resta d'empreses que depenen de la seva activitat.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  3. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  4. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  5. La dignitat no entén de competències
  6. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  7. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  8. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  9. La Plataforma 31D crida a la mobilització pel dret a decidir
  10. El Parlament aprova mesures per garantir la participació ciutadana i municipal en el nou model energètic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid