Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ni presos ni exiliats
Constituents per la Ruptura rebutja la presència de Javier Zaragoza en el 5è Congrés de l'Advocacia de Barcelona

 

 

02/07/2020 Política

Constituents per la Ruptura ha manifestat públicament el seu rebuig a la a presència del fiscal Javier Zaragoza en el 5è Congrés de l'Advocacia de Barcelona, tot i tenint en compte El Col·legi d'Advocats de Barcelona l'ha convidat a fer una conferència el divendres 3 de juliol.

Segons CxR,  "repudíem la seva presència perquè com fiscal del Tribunal Suprem en el judici contra els Jordis i consellers del govern de MHP Carles Puigdemont, va acceptar per bons els informes i declaracions clarament falsos de testimonis governamentals i guàrdia civil dels fets del 20 de setembre i l'1 d'octubre del 2017".

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  9. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  10. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid