Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ni presos ni exiliats
Constituents per la Ruptura rebutja la presència de Javier Zaragoza en el 5è Congrés de l'Advocacia de Barcelona

 

 

02/07/2020 Política

Constituents per la Ruptura ha manifestat públicament el seu rebuig a la a presència del fiscal Javier Zaragoza en el 5è Congrés de l'Advocacia de Barcelona, tot i tenint en compte El Col·legi d'Advocats de Barcelona l'ha convidat a fer una conferència el divendres 3 de juliol.

Segons CxR,  "repudíem la seva presència perquè com fiscal del Tribunal Suprem en el judici contra els Jordis i consellers del govern de MHP Carles Puigdemont, va acceptar per bons els informes i declaracions clarament falsos de testimonis governamentals i guàrdia civil dels fets del 20 de setembre i l'1 d'octubre del 2017".

Valora
Rànquings
  1. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  2. La dignitat no entén de competències
  3. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  4. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  5. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  6. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  7. La Plataforma 31D crida a la mobilització pel dret a decidir
  8. El Parlament aprova mesures per garantir la participació ciutadana i municipal en el nou model energètic
  9. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  10. La CUP ret homenatge a Francesc Macià a Montjuïc i carrega contra la monarquia i la “falsa transició”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid