Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la unitat de la llengua
Entitats, sindicats i partits polítics presentaran una proposta comuna de resposta en positiu a les sentències de TS espanyol contra el valencià

Serà el proper dijous a l'edifici Octubre Centre de Cultura Contemporània (OCCC) de València

24/06/2020 Llengua
Representants d’un ample i divers ventall d’associacions, sindicats i partits valencians ens vam reunir el passat dijous 18 de juny en l’edifici Octubre Centre de Cultura Contemporània (OCCC) de València arran de fer-se públiques les dues sentències del Tribunal Suprem contra el Decret 61/2017 del Consell, de 12 de maig, d’Usos Institucionals i Administratius de les Llengües Oficials en l’Administració de la Generalitat.

La preocupació motivada per una doble sentència que, de forma unànime, considerem un greu atac a l’autogovern del poble valencià i a l’oficialitat de la llengua pròpia, decidí les organitzacions assistents a consensuar un programa positiu de resposta, centrat en propostes i objectius de treball, amb la voluntat no només de defensar l’autogovern, sinó sobretot de continuar avançant en la direcció de la igualtat lingüística i la defensa dels interessos del poble valencià.

Les entitats, sindicats i partits que van participar en la reunió són:

-Acció Cultural del País Valencià (ACPV)

-Escola Valenciana (EV)

-Plataforma per la Llengua (PL)

Assistents:

-ACV Tirant

-AELC (Associació d’Escriptors en Llengua Catalana)

-Associació Cultural Amigues i Amics de Joan Valls i Jordà

-Associació d’Escriptors en Llengua Catalana (AELC)

-Ca Revolta

-Confederació d’AMPA del País Valencià Gonzalo Anaya

-FAMPA-València

-FULL (Fundació pel Llibre i la Lectura)

-Fundació Nexe

-Juga en Valencià

-Kulturcrítics

-Plataforma pel Dret a Decidir

-Societat Coral El Micalet

-Xarxa d’Entitats

-BEA (Bloc d’Estudiants Agermanats)

-AContracorrent

-Comité per l’Aliança dels Treballadors i dels Pobles

-CCOO-PV (Comissions Obreres del País Valencià)

-COS (Coordinadora Obrera Sindical)

-Federació d’Ensenyament de CCOO-PV

-STE-PV (Sindicat de Treballadors de l’Ensenyament del País Valencià)-Intersindical Valenciana

-Compromís

-EUPV (Esquerra Unida del País Valencià)

-ERPV (Esquerra Republicana del País Valencià)

-Joves PV

-Podem

Nota. Adjuntem fotos de la reunió, celebrada en el saló d’actes de l’OCCC per a poder mantenir l’aconsellada distància interpersonal per motius de prudència sanitària.

Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  5. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  6. Recuperar l’independentisme combatiu i transversal
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  9. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
  10. Més de 200 persones homenatgen Pep Musté i Teresa Putellas a Montesquiu
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid