Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Corrupció
La CUP Tarragona planteja l'avanç del Cas Inipro com una oportunitat per fer net amb l'herència del mandat de Ballesteros

La formació que és acusació popular, celebra que la plana major del PSC a Tarragona anirà a judici i encoratgen el govern de Ricomà a fer net amb la gestió de Ballesteros. És a dir, personar-se en els casos de corrupció que ja es troben a fiscalia, i aixecar més catifes

28/05/2020 Drets i Llibertats

La Candidatura d’Unitat Popular celebra que, set anys després de portar el cas INIPRO a fiscalia, quan encara no tenien representació a l'Ajuntament, s’hagi sabut que finalment l’ex-alcalde de Tarragona Josep Fèlix Ballesteros, el que va ser la seva mà dreta, Gustavo Cuadrado, i l'ex-portaveu del govern municipal, Begoña Floria, juntament amb altres sis persones, aniran a judici. La formació torna a demanar la dimissió de Ballesteros i Floria.

A més, les anticapitalistes encoratgen el govern de Pau Ricomà a fer net d’una vegada per totes a l'Ajuntament de Tarragona i recorden que la partida anticorrupció és l'única que va queda totalment fora de la negociació dels pressupostos.  El mínim, diuen, és personar-se en casos que ja estan a fiscalia relacionats amb el mandat del PSC al consistori tarragoní com són el cas del Coaching, de Jaume I o de la Budellera; per les cupaires “és un acte de mínims per aclarir aquests casos”. Però demanen que vagin més enllà: que l'interventor analitzi els comptes de les empreses municipals, els comptes dels Jocs Mediterranis, etc.

Finalment, la CUP demana al govern d’ERC i ECP que exigeixin el retorn dels més de 60.000€ de diner públic a partir dels quals s’han sufragat les defenses en el cas inipro, entre les quals 12.100€ que correspon a la defensa jurídica de l’ex-alcalde Ballesteros; 14.520€ de la de l’exportaveu del PSC, Begoña Floria; 6.050€ de l’excap de gabinet de Ballesteros, Gustavo Cuadrado; i 5.445€ de la defensa de l’ex-gerent de l’IMMST, Antonio Muñoz.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La màfia castellana
  3. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  4. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  5. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  6. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  7. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  8. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
  9. Revolta Pagesa se suma a les mobilitzacions dels docents
  10. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid