Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Corrupció
La CUP Tarragona planteja l'avanç del Cas Inipro com una oportunitat per fer net amb l'herència del mandat de Ballesteros

La formació que és acusació popular, celebra que la plana major del PSC a Tarragona anirà a judici i encoratgen el govern de Ricomà a fer net amb la gestió de Ballesteros. És a dir, personar-se en els casos de corrupció que ja es troben a fiscalia, i aixecar més catifes

28/05/2020 Drets i Llibertats

La Candidatura d’Unitat Popular celebra que, set anys després de portar el cas INIPRO a fiscalia, quan encara no tenien representació a l'Ajuntament, s’hagi sabut que finalment l’ex-alcalde de Tarragona Josep Fèlix Ballesteros, el que va ser la seva mà dreta, Gustavo Cuadrado, i l'ex-portaveu del govern municipal, Begoña Floria, juntament amb altres sis persones, aniran a judici. La formació torna a demanar la dimissió de Ballesteros i Floria.

A més, les anticapitalistes encoratgen el govern de Pau Ricomà a fer net d’una vegada per totes a l'Ajuntament de Tarragona i recorden que la partida anticorrupció és l'única que va queda totalment fora de la negociació dels pressupostos.  El mínim, diuen, és personar-se en casos que ja estan a fiscalia relacionats amb el mandat del PSC al consistori tarragoní com són el cas del Coaching, de Jaume I o de la Budellera; per les cupaires “és un acte de mínims per aclarir aquests casos”. Però demanen que vagin més enllà: que l'interventor analitzi els comptes de les empreses municipals, els comptes dels Jocs Mediterranis, etc.

Finalment, la CUP demana al govern d’ERC i ECP que exigeixin el retorn dels més de 60.000€ de diner públic a partir dels quals s’han sufragat les defenses en el cas inipro, entre les quals 12.100€ que correspon a la defensa jurídica de l’ex-alcalde Ballesteros; 14.520€ de la de l’exportaveu del PSC, Begoña Floria; 6.050€ de l’excap de gabinet de Ballesteros, Gustavo Cuadrado; i 5.445€ de la defensa de l’ex-gerent de l’IMMST, Antonio Muñoz.

Valora
Rànquings
  1. Èxit d'assistència a la XXIII edició dels Premis Joan Coromines a Mataró
  2. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  3. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  4. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  5. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  6. Pensar i fer (4). El joc institucional
  7. La Fundació Randa commemora els 50 anys de la Plantada de Xirinacs davant la Model
  8. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  9. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  10. Crida a omplir Urquinaona per exigir millores laborals a Educació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid