Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
covid-19
L'STEi reclama la negociació de la Fase 2 de la desescalada en el sistema educatiu
18/05/2020 Educació
L’STEI ha expressat el seu acord en el fet que la represa de les classes presencials es produeixi el proper mes de setembre, tal com s’havia demanat , per garantir la seguretat sanitària de tota la comunitat educativa.

Per altra banda, el sindicat ha mostrat el seu rebuig a la possible obertura dels centres de 0-3 que depenen d’altres Administracions i de les empreses privades. En aquest sentit, el conseller ha manifestat que no té competències en aquest àmbit.

També s’ha oposat a les tutories presencials que es podran fer als cursos de 6è de primària, 2n d’ESO, 2n de batxillerat, 2n curs de la formació professional de grau mitjà i superior i darrers cursos dels Ensenyaments de Règim Especial; pel risc que suposen i perquè ja es fan de manera telemàtica.

Des de l’STEI hem manifestat que no és possible afrontar el curs 20-21 amb la plantilla actual amb garanties d’èxit. Per això és imprescindible que es creï un fons econòmic addicional específic per atendre les necessitats educatives que s’han generat com a conseqüència de la COVID-19. Des de Conselleria s’han mostrat contraris a tractar, de moment, qualsevol qüestió que afecti el proper curs i que allò prioritari ara era tancar aquest curs.

Davant l’anunci fet pel conseller de la propera publicació d’una Resolució que ha de regular la fase 2, des de l’STEI sol·licita la convocatòria d’una nova Mesa Sectorial per a negociar tots aquells aspectes que considerem d’interès.

L’STEI Intersindical reclama negociar l’organització i els recursos per a l’inici del curs 2020-2021 i exigeix que en el Grup de Treball entre el Ministeri d’Educació i les Conselleries d’Educació de les distintes Comunitats autònomes hi siguin presents els sindicats d’educació, com és el cas de la Confederació d’STEs-I.

Valora
Rànquings
  1. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  2. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  3. La paraula que va trencar el silenci
  4. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  5. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  6. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  7. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
  10. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid