Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
NI presos ni exiliats
Convocada una cassolada al crit de "Adri et volem a casa!"

A través de les xarxes s'ha fet una crida per sumar-se a la cassaloda per no oblidar aquest fet, malgrat la situació que ens trobem a causa de pandèmia, per això es remarca:#ConfinadesMaiSilenciades

10/04/2020 Política

Avui fa 2 anys membres de la Guàrdia Civil van planificar una operació contra els Comitès de Defensa de la República amb un intent de criminalitzar-los amb la l'etiqueta de grup terrorista. L'operació es va saldar amb la de detenció de Tamara Carrasco a Viladecans, paral·lelament també van entrar al domicili de l'Adri a Esplugues, però no el van trobar. Quan van arribar els membres de la benemèrita, l'Adri es trobava camí de Bèlgica. 

Per a recordar la situació que encara es troba l'Adri, el Comitè de Suport ha convocat una cassolada aquest vespre a partir de les 20.10h al crit "Adri et volem a casa" 

Valora
Rànquings
  1. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  2. Hi som: organitzar-nos i alçar-nos
  3. El migdia del 7-F: el sentit polític d’una protesta
  4. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  5. El 7F, Poble Lliure reclama la independència per convicció i denuncia l’autonomisme per responsabilitat
  6. L’independentisme torna a omplir els carrers de Barcelona
  7. StopAgroparc denuncia una ofensiva judicial d’Ametller Origen contra l’ecologisme combatiu del Penedès
  8. 39 anys sense en Julià Babia "Nen"
  9. El vídeo d’“Amb el cor” del Correllengua Agermanat supera les 15.000 visualitzacions en menys d’una setmana
  10. Poble Lliure denuncia el “silenci còmplice” davant els casos de transfuguisme vinculats a Aliança Catalana
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid