Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Feminisme
La Intersindical-CSC organitza una jornada d'(in)formació feminista
11/03/2020 Gènere

La Secretaria d’Igualtat de la Intersindical-CSC ha organitzat aquesta primera jornada de formació el dissabte 14 de març al Centre de Cultura de les Dones Francesca Boneimasson de Barcelona amb l’objectiu d’abordar la construcció d’un sindicat feminista i com desenvolupar la nostra acció sindical com a tal. També volem aportar elements de reflexió entorn de qüestions que el sindicat ha d’entomar a curt i mig termini si volem esdevenir el sindicat nacional de contrapoder, referent del conjunt de les classes populars del nostre país.

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  3. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  6. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  7. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  8. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  9. Aplec de la Muntanyeta de Sant Antoni de Betxí
  10. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid