Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Feminisme
La Intersindical-CSC organitza una jornada d'(in)formació feminista
11/03/2020 Gènere

La Secretaria d’Igualtat de la Intersindical-CSC ha organitzat aquesta primera jornada de formació el dissabte 14 de març al Centre de Cultura de les Dones Francesca Boneimasson de Barcelona amb l’objectiu d’abordar la construcció d’un sindicat feminista i com desenvolupar la nostra acció sindical com a tal. També volem aportar elements de reflexió entorn de qüestions que el sindicat ha d’entomar a curt i mig termini si volem esdevenir el sindicat nacional de contrapoder, referent del conjunt de les classes populars del nostre país.

Valora
Rànquings
  1. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  2. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  3. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  4. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  5. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  6. Pensar i fer (4). El joc institucional
  7. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  8. La lluita contra l’especulació urbanística que amenaça el jardí històric de Ca l’Arnús Badalona
  9. La Fundació Reeixida presenta a Rubí, el llibre: Una Vida per Catalunya, de Jaume Martínez Vendrell
  10. Pensar i fer (3). Història i potencialitat de la lluita nacional-popular
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid