Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Laboral
La Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià amb la Vaga General del 30 de gener d'Euskal Herria

L'entitat dóna suport a la concentració dia 30 de gener, a les 19 hores, a la plaça dels Pinazo a València convocada per CGT, CNT, COS i Intersindical Valenciana.

27/01/2020 Laboral

Les raons d'aquesta convocatòria, segons les entitats convocants, es basen en la denúncia de la situació de les treballadores i treballadors al País valencià.

A més a més, vivim en un moment de repressió estatal que també ens afecta. La llei mordassa, les reformes laborals, la llei d'estrangeria, l'article 135 de la Constitució, la repressió a les activistes socials i a les persones sindicalistes o la recent aplicació del 155 a Catalunya en són alguns exemples de la situació en què vivim"

Des de Decidim -la Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià- es considera que aquestes convocatòries estan fortament justificades i responen fidelment a la situació real del nostre poble. És per aquesta raó que donem suport i fem una crida al poble valencià a participar en la concentració i a fer un esforç per a estendre les raons als centres de treball i estudi, així com al nombre més gran de centres socials de tota mena.

Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  3. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  4. La màfia castellana
  5. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  6. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  7. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  8. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  9. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  10. Tres militants de l’Esquerra Independentista detinguts a Osona en una acció contra el model de grans distribuïdores
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid