Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Laboral
La Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià amb la Vaga General del 30 de gener d'Euskal Herria

L'entitat dóna suport a la concentració dia 30 de gener, a les 19 hores, a la plaça dels Pinazo a València convocada per CGT, CNT, COS i Intersindical Valenciana.

27/01/2020 Laboral

Les raons d'aquesta convocatòria, segons les entitats convocants, es basen en la denúncia de la situació de les treballadores i treballadors al País valencià.

A més a més, vivim en un moment de repressió estatal que també ens afecta. La llei mordassa, les reformes laborals, la llei d'estrangeria, l'article 135 de la Constitució, la repressió a les activistes socials i a les persones sindicalistes o la recent aplicació del 155 a Catalunya en són alguns exemples de la situació en què vivim"

Des de Decidim -la Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià- es considera que aquestes convocatòries estan fortament justificades i responen fidelment a la situació real del nostre poble. És per aquesta raó que donem suport i fem una crida al poble valencià a participar en la concentració i a fer un esforç per a estendre les raons als centres de treball i estudi, així com al nombre més gran de centres socials de tota mena.

Valora
Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  3. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  4. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  5. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  6. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  7. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  8. El TSJC admet a tràmit la reclamació d'Ecologistes en Acció per dotar les Serres de Miralles-Queralt d'un Pla de Gestió
  9. Catorze Banderes Negres alerten de la degradació del litoral dels Països Catalans
  10. El Sindicat d'Habitatge de l'Eixample denuncia la turistificació coincidint amb l'arribada del Tour de França
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid